„Az erősen visszaesett magyar autópiacon az Opel újból bizonyította, hogy termékei kínálatának és a vevőinknek nyújtott szolgáltatások magas szintjének köszönhetően továbbra is az egyik legkedveltebb márka Magyarországon" - jelentette ki Kovács Tamás, a General Motors Magyarország ügyvezetője. „Erős márkakereskedői hálózatunkkal közösen mindent megteszünk annak érdekében, hogy kiváló minőségű autóink a továbbiakban is a piaci körülményekhez igazodó áron és megfelelő választékban álljanak rendelkezésre".
Kovács kiemelte: „A németországi példa alapján véleményünk szerint idehaza is kedvezően hatna a gépjárműpiacra egy kormányzati segítséggel létrejövő autócsere program, amely az idősebb, környezetszennyező gépjárműpark lecserélését ösztönözné."
Németországban - többek között a fent említett kormányzati intézkedésnek is köszönhetően - februárban a második helyen végzett az Opel: több mint 22 000 forgalomba helyezett autóval 4,2 százalékkal növelte eladásait az előző év megfelelő hónapjához viszonyítva.
Nemcsak a kisautók kelendőek, piaci bevezetése óta több mint 75 000 megrendelés érkezett Európa-szerte az új Opel Insigniára, a 2009-es Európai Év Autójára. A megnövekedett igények kielégítésére az eisenachi Corsa gyár, illetve az Insignia számára is benzines motorokat gyártó szentgotthárdi üzem visszaállt az ötnapos munkarendre.