Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
Bye, bye Volvo
Március 31-én, kedden hajnali 4 óra 15 perckor legördült az utolsó Volvo S60 a Volvo Cars ghenti szerelősoráról. A zafírfekete, öthengeres benzinmotorral szerelt autó egy tajvani vásárlóhoz kerül. A ghenti üzemben 2000 és 2009 között összesen 578 292 darab S60 gépkocsit gyártottak.


Az S60 a leghosszabb ideig gyártott Volvo modellek egyike ebben az üzemben. A termelés 2001-ben érte el csúcspontját, amikor 108 906 darab S60 készült.

„A Volvo S60 fontos modell volt a Volvo Cars Ghent életében” – mondta Derek Jessiman, a Volvo Cars Ghent vezérigazgatója. „Most az új S60 gyártásának problémamentes beindítására koncentrálunk.”

Az új S60 modell 2010-ben kezdődő ghenti gyártásának előkészítése már folyamatban van. Az új modell is felhasználja a nemrégiben bemutatott típusokban, így például az S80, a V70, az XC70 és az XC60 modellekben működő technológiákat.

A következő hetekben átépítik a hegesztőcsarnok műveleti sorát, hogy az új négyajtós számára elegendő hely és kapacitás álljon rendelkezésre. Ennek eredményeképpen egyebek mellett megduplázódik a sor kapacitása.