Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Bulvár
Bulvár
Sötét fellegek az F-22 Raptor felett
Egy, korábban a Lockheed Martin társaság alkalmazásában álló mérnök, aki részt vett az ötödik generációs F-22 Raptor fejlesztésében azt állítja, hogy a repülőgép „lopakodó" bevonata nem megfelelő -számol be a honvedelem.hu a The Register cikkére hivatkozva.

Az üggyel kapcsolatban hatalmas vita zajlik Washingtonban, felvetve akár a Raptor gyártásának szüneteltetését is. A perben, ami Kalifornia államban zajlik, Darrol O. Olsen, aki 1995 és 1999 között vett részt a fejlesztésben elmondta, hogy szemtanúja volt annak, hogy a bevonat, amit a Lockheed Martin cég a Raptorok gyártása során alkalmazott, nem volt megfelelő. Olsen elmondta, hogy ő „a felső vezetők közé tartozott ... az alacsony észlelhetőségi mutatókkal bíró hajtóművek fejlesztése területén", részt vett az F-117 lopakodó vadászrepülőgép és a B-2 lopakodó bombázó repülőgép fejlesztésében mielőtt csatlakozott volna az F-22 csapathoz.

Olsen a továbbiakban azt állítja, hogy a rossz minőségű bevonat nemcsak rontotta az F-22 lopakodó voltát, de tavaly, a leváló bevonat egy darabja, amit a repülőgép hajtóműve beszívott, több millió dolláros baleset okozója volt.Olsen elmondta azt is, hogy jelentések bizonyítják, hogy a cég tudott a hiányosságról, és azt nem orvosolták a későbbiekben sem.