Az üggyel kapcsolatban hatalmas vita zajlik Washingtonban, felvetve akár a Raptor gyártásának szüneteltetését is. A perben, ami Kalifornia államban zajlik, Darrol O. Olsen, aki 1995 és 1999 között vett részt a fejlesztésben elmondta, hogy szemtanúja volt annak, hogy a bevonat, amit a Lockheed Martin cég a Raptorok gyártása során alkalmazott, nem volt megfelelő. Olsen elmondta, hogy ő „a felső vezetők közé tartozott ... az alacsony észlelhetőségi mutatókkal bíró hajtóművek fejlesztése területén", részt vett az F-117 lopakodó vadászrepülőgép és a B-2 lopakodó bombázó repülőgép fejlesztésében mielőtt csatlakozott volna az F-22 csapathoz.
Olsen a továbbiakban azt állítja, hogy a rossz minőségű bevonat nemcsak rontotta az F-22 lopakodó voltát, de tavaly, a leváló bevonat egy darabja, amit a repülőgép hajtóműve beszívott, több millió dolláros baleset okozója volt.Olsen elmondta azt is, hogy jelentések bizonyítják, hogy a cég tudott a hiányosságról, és azt nem orvosolták a későbbiekben sem.