Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közélet
Közélet
Az Alkotmánybírósághoz fordul a Magyar Autóklub
Utólagos normakontrollt, egyben megsemmisítő döntést kért az Alkotmánybíróságtól (Ab) a Magyar Autóklub arra a Fővárosi Önkormányzati rendeletre nézve, amely a szmogriadó terv részeként, megelőzési céllal az úgynevezett sárga matricás autókat október 20-tól március 8-ig Budapest területének számottevő részéről kitiltaná - közölte Kovács Zoltán, a klub főtitkára.

Az indítványt Kolláth György alkotmányjogász szerkesztette, s az sürgősségi kérelmet is tartalmaz annak érdekében, hogy az Ab felmentő határozathozatalára még a tilalom életbe lépése előtt sor kerüljön. Az Autóklub szerint a rendelet ellentétes magasabb szintű jogszabállyal, a fővárosi önkormányzatnak ilyen jogi norma kiadására felhatalmazás nincs, az sért több alkotmányos alapjogot, amiket szükségtelenül és aránytalanul megsért.

"A drákói szabályozás öt hónapra helyhez kötné az autósok ezreit, esélyt sem adva belátó mérlegelésre, egyedi engedélyezésre" - áll a közleményben. A szerzők szerint közhatalmi-jogi kényszerrel ilyen preventív intézkedés demokratikus jogállamban nem hozható, még ha a környezetvédelem kardinális kérdés is.