Energetika
Elégedettségvizsgálat
Idén is végez Fogyasztói Elégettség Vizsgálatot (FEV) a Magyar Energia Hivatal
A Magyar Energia Hivatal - együttműködésben a villamos energia és földgázszolgáltatásban érintett hálózati elosztói engedélyesekkel, egyetemes szolgáltatókkal - a korábbi évekhez hasonlóan 2009. évben is fogyasztói elégedettségi vizsgálatot végez a lakosság és a kis-, közepes vállalatok, ntézmények körében. A vizsgálat során ez év szeptemberében és októberében zajlanak, összességében több mint húszezer fogyasztót keresnek fel a kérdezőbiztosok.
Idén is végez Fogyasztói Elégettség Vizsgálatot (FEV) a Magyar Energia Hivatal
Az energetikai társaságok által megbízott piackutató intézetek kérdezőbiztosai egy kérdőív segítségével személyesen gyűjtik össze a felhasználók véleményét a villamos energia- és földgázszolgáltatásról, valamint az érintett energetikai vállalkozásokról.
A válaszadás önkéntes, de a Hivatal kéri a felkeresett felhasználókat, lakossági fogyasztókat, hogy véleményeikkel segítsék az elégedettség vizsgálat eredményességét. A kérdésekre adott fogyasztói vélemények összesítésével nyert eredmények ugyanis segítik a Hivatalt és a véleményezett vállalkozásokat abban, hogy javuljon a villamos energia- és a földgázszolgáltatás színvonala.
Remélhetőleg a felhasználók maguk is javulást tapasztalnak a számukra fontosabb szolgáltatásminőségi területeken. A kérdezőbiztosok igazolják magukat, és kérésre bemutatják megbízólevelüket is. A vizsgálat eredményéről a Magyar Energia Hivatal tájékoztatja a közvéleményt, illetve a szokásos éves beszámolója keretében a Kormányt.