Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Energetika
Energetika
Elégedettségvizsgálat
Idén is végez Fogyasztói Elégettség Vizsgálatot (FEV) a Magyar Energia Hivatal
A Magyar Energia Hivatal - együttműködésben a villamos energia és földgázszolgáltatásban érintett hálózati elosztói engedélyesekkel, egyetemes szolgáltatókkal - a korábbi évekhez hasonlóan 2009. évben is fogyasztói elégedettségi vizsgálatot végez a lakosság és a kis-, közepes vállalatok, ntézmények körében. A vizsgálat során ez év szeptemberében és októberében zajlanak, összességében több mint húszezer fogyasztót keresnek fel a kérdezőbiztosok.

Az energetikai társaságok által megbízott piackutató intézetek kérdezőbiztosai egy kérdőív segítségével személyesen gyűjtik össze a felhasználók véleményét a villamos energia- és földgázszolgáltatásról, valamint az érintett energetikai vállalkozásokról.

A válaszadás önkéntes, de a Hivatal kéri a felkeresett felhasználókat, lakossági fogyasztókat, hogy véleményeikkel segítsék az elégedettség vizsgálat eredményességét. A kérdésekre adott fogyasztói vélemények összesítésével nyert eredmények ugyanis segítik a Hivatalt és a véleményezett vállalkozásokat abban, hogy javuljon a villamos energia- és a földgázszolgáltatás színvonala.

Remélhetőleg a felhasználók maguk is javulást tapasztalnak a számukra fontosabb szolgáltatásminőségi területeken. A kérdezőbiztosok igazolják magukat, és kérésre bemutatják megbízólevelüket is. A vizsgálat eredményéről a Magyar Energia Hivatal tájékoztatja a közvéleményt, illetve a szokásos éves beszámolója keretében a Kormányt.